Perşembe, Haziran 02, 2011

Susmalı mı ki?

Hayatımda beni mutlu eden bir şey olduğunda insanlara anlatamıyorum; çünkü ya hava atmak olarak algıda şekil buluyor ya da görgüsüzlük.

Hayatımda beni üzen bir şey olduğunda da insanlarla konuşamıyorum; çünkü ya dert küpü safinaz olarak idrak ediliyor ya da tuzu kuru muhattap alışılageldik replikleri tekrar ederken bir yandan da içten içe muhattap kendisi olduğu için seviniyor.

Benim bildigim en son mutluluklar paylasildikca artar üzüntüler de paylasildikca azalirdi. Bir yerde bir yanlışlık var ama çözemedim...

Bitli Lahana

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Hayatımıza yeni bir heyecan ve canlılık kazandıracak olan bu mübarek ay ve geceler; Yaratıcımıza, ailemize, çocuklarımıza ve tüm insanlığa karşı görev ve sorumluluklarımızın olduğunu bir kez daha bizlere hatırlatmakta, yanlış ve kusurlarımızdan dönmemize vesile olmaktadır. Bu mübarek zaman dilimini fırsat bilerek, Yüce Dinimizin bizden istediği; sevgi, saygı ve hoşgörü ortamının kurulmasına, birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin güçlenmesine, insani ve ahlaki meziyetlerin yaygınlaşmasına gayret gösterelim.

    Bu düşüncelerle Regaib Kandilimizi ve üç aylarımızı tebrik eder, birlik ve beraberlik içinde daha nice kandillere kavuşmayı, bütün İslam aleminin ve insanlığın barış ve huzur içinde olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ederim.

    YanıtlaSil